2011. augusztus 9., kedd

25. fejezet




25. fejezet


Hanna szemszöge


- Remélem időben jöttem. – Ben levakarhatatlan vigyorral közeledett felénk, kezében a pisztolyokat tartva. – Tudom közellenségé vagyok nyilvánítva, de még mindig jobb vagyok mint az ott. – bök a háta mögé. Alig akartam hinni a szemeimnek. Ben a nagydumás mindenkit egy perc alatt elcsábítók Ben, leütött egy közveszélyes bűnözőt. Eszméletlen mostantól kezdve másképp fogok rá nézni.


- Hogy kerülsz te ide? – még mindig alig térek magamhoz a döbbenettől.


- Mindenre válaszolok, csak előbb vigyük a haverodat biztonságos helyre. – két oldalról támogatva sikerült elhurcolnunk egy boksz hátuljához, ahol Ben azonnal értesítette a megfelelő embereket.


- Most már válaszolnál? – nyakig véresen elég érdekes lehettem az embereknek, de a legkevésbé sem érdekeltek, most csak az igazság érdekelt. –Egyáltalán miért te jöttél? Hol van Krisz?


- Miután a hegyomlás megfenyegette Kriszt, egyből utánatok akart menni, amit természetesen nem hagyhattam. – egyből ráakartam vágni hogy kicsit több tisztelettel beszélhetne Macről , de a mondat vége belém rekesztette a szót.


- Mit tettél vele? – nagyon mérgesen nézhettem rá, mert egyből maga elé emelte a kezeit.


- Hé semmit, nyugi. Egyébként is milyen hangnem ez- húzza fel az állát dacosan - ha jól emlékszem nekem köszönheted az életedet. – ha tudtam volna hogy ezt életem végig felrója nekem inkább meghalok.


- Nem kérdezem még egyszer. Mit tettél vele?


- Mit érdekel? Nem szereted akkor meg nem teljesen mindegy. Vagy talán mégis? – most szórakozik velem, mit képzel ez magáról.


- Lehet elfelejtetted, de én egy hercegnő vagyok, úgyhogy ne szórakozz velem.


- Hagyjuk a mellé beszélést. Válaszolok a kérdésedre ha te is az enyémre. Szereted őt? –miért érdekli őt ez ennyire, nem mindegy neki hogy mi van köztem és Krisz között.


- Ez nem tartozik rád, és a kérdésemre a választ más is megmondhatja. Nem fogok neked könyörögni. – hátat fordítanék neki de a könyökömnél fogva ragad meg.


- Nem kell válaszolnod semmit a viselkedésed mindent elárul. Ha nem szeretnéd, nem ő lett volna az első, aki iránt érdeklődtél volna, hanem a családod. Krisz miatt meg ne aggódj, elég keményfejű tud lenni, ez tapasztalatból mondom, egy olyan kis ”legyintés” mint amit kapott nem sokat árthatott neki.


- Legyintés? Te behúztál neki? Ne is válaszolj, nem akarok róla tudni. Inkább csak vezess oda hozzá még a verseny előtt. – hiába tartanék neki kis előadást arról hogy bánjunk a barátainkkal, egy szavamat se venné komolyan. Ismerem az ilyeneket kicsit léhák, kicsit balhésak de azért ha kell képesek tűzbe menni a másikért.


Krisz szemszöge


Csak álljon meg minden a szemem előtt és esküszöm hogy két kézzel fogom kitekerni Ben csinos kis nyakát. Mit képzelt magáról? Hogy avatkozhatott közbe? Ez az ügy egyáltalán nem tartozott rá. Gondolom időközben hozta a formáját, és megmentett minden bajba jutott hölgyet, közte az enyémet is. Néha nem tudom, mit képzel magáról, azt hiszi, hogy ő valami modernkori Casanova akinek mindent lehet. Íme emlegetett szamár, kellett nekem egyáltalán rá gondolnom.


- Amint egy fejed lesz, beverek neked egyet. – csakhogy tudja mi vár rá. Csoda lesz ha fel tudom majd húzni a bukósisakot akkora pukli nőt a fejemen.


- Lehetnél egy kicsit hálásabb, elvégre épségben leszállítottam neked a hercegnődet. A nap hőse vagyok vagy mi a szösz, erre mit kapok? Tudjátok mit, ti tényleg összeilletek, mindketten egyformán hálátlanok és szadisták vagytok. – Ben sápítozva, és minket szapulva hagy minket magunkra gondolom megy és átöltözik a versenyre.


- Saj...


- Kez... –teljesen egyszerre kezdünk el beszélni –Kezd te. –mégis csak jobb lenne tudni hogy ő mit gondol. Ha egyáltalán nem érdeklem akkor nem fogom zaklatni.


- Sajnálom, hogy úgy viselkedtem veled az előbb. Mérges voltam rád. – egyikünk se néz a másik szemébe. Mindketten követünk el hibákat de talán még van esély hogy közösen megoldjuk ezeket.


- Joggal.–teszem hozzá. Minden oka meg van rá, hogy dühös legyen rám. Ott hagytam erre nincs semmi mentségem.



- A tegnapi napig bizonytalan voltam – látszott rajta szó szerint leüvöltötte volna a fejemet de ezt nagyközönség előtt nem igazán tehette meg- nem tudtam mit kellene tennem és ez csak tovább erősödött amikor egy miniatürizált Vettelt láttam a kezedben. – na itt kanyarodott a beszélgetés olyan részhez, ami szerintem tisztázásra szorul- Ne, ne szólj közbe Ben elmondta hogy mi a helyzet,- esküszöm lecsapom, ez az én dolgom lett volna ma már másodszorra cseszi el az esélyeimet - sikerült út közben kifaggatnom, de tudnod kell hogy ez hír sem változtatott semmin – mi az hogy nem változtat semmit, ezt egyszerűen nem értem - mert én még mindig ugyanúgy szeretlek. – erre az egy mondatra vártam három honapja, hogy minden ugyanolyan legyen mint régen - Rájöttem mindketten követünk el elég nagy hibákat. Azért hogy idáig jutottunk, nem csak te vagy egyedül a hibás, én is sok mindent eltitkoltam, te akkor mégis meg tudtál nekem bocsátani, úgy lenne illő, hogyha most én is megadnám neked ezt az esélyt. Vagy te már mással... – szegénynek annyira kétségbeesett lett a hangja hogy muszáj volt a tudtára adnom, hogy nekem soha nem volt más csak ő. Azonnal magamhoz ragadtam és olyan hevesen csókoltam, hogy tudja senki nem volt az eltelt három hónapban rajta kívül.


- Ez elég meggyőző volt? – szakadok el tőle.

- Pofa be. –most ő ragadta magához a kezdeményezést.

Hanna szemszöge


Ha egy tornádó emel fel a magasba, akkor se érezhettem volna ennyire szabadnak magam, mint most Krisz karjaiban. Végre minden a helyére került megtaláltam a mozaik képem utolsó régen hiányzó darabját. Nem számított hogy ki kicsoda sem a rangok sem a múltunk csak az volt a lényeges hogy most ebben a pillanatba itt vagyunk együtt. Ahogy az erős karjai a derekamat öleli, minden egyes agysejtemmel koncentrálnom kellet, hogy a lábaim megtartsanak a helyükön. Ez a csók ha lehet jobb volt mint az eddigi összes, lehet hogy csak azért mert ez valaminek a jövőjét jelentette, nem tudom , csak egy valami volt teljesen biztos, hogy mindketten ugyanúgy akartuk a másikat mint a kapcsolatunk legelején.


- Krisz igazán folytatnám ez veled a végtelenségig, de nem lehet menned kell. – toltam el egy kicsit magamtól , mert az ölelése egy perce se gyengült, olyan erősen fogott közre, mintha attól félt volna hogy az erős kezei nélkül eltűnnék.


- Nem akarok menni. – ez az egy mondat mindennél többet elmondott, Kriszt még a playstastion játék elől sem lehet elrángatni ha forma-1-ről volt szó, hát még ha a valóságban is a volán mellé ülhetett be. Ő tényleg a munkájának élt, ez volt az élete olyannyira hogy eddig mindent ez alárendelt, soha semmi nem előzhette meg a dobon első helyet elfoglaló Forma-1-et. Igazából ez engem soha nem érdekelt, elfogadtam, de az hogy most engem választott az imádott munkája helyett sokat többet elárult róla. Ezek a láthatatlan valómások mindennél többet érnek, mert érzem, hogy ezek önzetlenül és szívből jönnek.

- Muszáj, hogy nézne ki a jövendőbeli férjem nem nyerne itt a hazámban, életem végig ezt hallgathatnám a családomtól. – próbáltam lazára venni a figurát, de azért a szívem eszeveszett dobogásba kezdett. Soha nem mertem kezdeményezni egyetlen férfinél sem, nem hogy házassági ajánlattal csábítgassam őket. Ez nem én voltam, de Krisz miatt kénytelen vagyok kézbe venni a dolgokat.


- Te most? – Krisz hitetlenkedve néz rám, de a vigyorgását képtelen eltűntetni.

- Igen. Pontosan három hónapom volt végig gondolni a dolgokat, de mai nap végleg rájöttem hogy nekem csak egy valaki kell, mégpedig te. Hiába van ezer egy rossz tulajdonságod , mint például hogy rém lusta vagy és semmit sem tudsz tisztán tartani, hogy ártatlan lányokat lesel meg fürdés közben, akik végül fürdősóval támadnak meg, nekem akkor is te vagy a tökéletes. Ezért megkérdem Krisztián Vettel lennél-e a társam egy életen át, mellettem lennél-e ha idegbajt kapok a családomtól, mert elviselhetetlenek, vagy amikor majd éjjelnappal rosszul leszek az kis Vettelektől? – még soha nem beszéltem ilyen komolyan, nagyon féltem Krisz válaszától, de egy kis hang a bensőmben azt suttogta hogy nem kell félnem Krisz nem hagy még egyszer cserben.


- Még jó hogy, akarom mondani IGEN. – tonnás súlyok gördültek le a szívemről a válasz hallatán, lehet hogy hihetetlen helyzetben találkoztunk az én Kriszti...ánommal, és a folytatás sem volt teljesen meglepetésektől menetes, de a végszó mégiscsak álomszépre sikeredett.

Utószó

A sportkommentátor hangja szinte visszhangot vert a kis magán klinika falai között. Krisztián Vettel ismételten világbajnoki címnek örülhet, hangzott az örömtől rekedtes hang. A szobában mindenki együtt örült a hírnek, hiszen mindenki lelkes Vettel rajongónak számított. A legkisebb családtagtól kezdve a legidősebbig mindenki egyöntetűen csak neki rajongott ,ami nem kis szó egy ilyen kiterjedt famíliától mint az övék, persze nem is tehettek mást, mert volt valaki családban akinek a drukker láza ragályosan átterjedt az egyik családtagról a másikra így fertőzve meg mindenkit a Vettel lázzal.

- Megint sikerült neki, látod ott van apa. – kislányom elragadottan bámulta az apukáját a tévén keresztül. Lehet hogy csak egy hetes de beépített mini radarral tudja megkülönböztetni az apukájának az arcát a többi emberétől.

- Csak voltam. – Krisz a repüléstől kócosan halálfáradtan robog be az ajtón.


- Krisz bácsi. – Leo, Anna,Cassie és a kicsi David(aki időközben teljes értékű családtag lett) örömujjongásban törnek ki, ellenben a testvéreimmel akik csak vállon veregetik Kriszt, míg végül csak ide jut hozzánk is.

- Hiányoztam?- a szerénység kis minta szobra feszít előttem, de mi tagadás van is neki mire fel büszkének lenni.


- Talán...egy kicsit. – hiába akartam ugratni nem ment, elővette a kiskutya szemeit amivel általában mindent eltud nálam érni. – Még jó hogy hiányoztál. – húztam magamhoz, hiába voltunk két éve házasok a kapcsolatunk mozgatórugója még mindig én maradtam. Néha ugyan Krisz is előrukkolt olyan dolgokkal amiktől a föld fölött röpködtem, de igazi az áttörést kapcsolatunkba a kislányunk hozta.

- Hogy van az én hercegnőm? – a kérdés elég kétértelmű volt, a mi családunkban, ennek ellenére mindenki tudta, hogy kinek szól ez a megszólítás.


- Jól, most ép azt mondja baba nyelven hogy nálad szeretne lenni. – óvatosan odanyújtom neki a kicsit. Krisz óvatosan öleli magához Krisztinát, aki a megszokott hangtól és illattól azonnal álomba merül.


Őket nézve már csak egy valamit várok az élettől, hogy a kislányom is átélje azt a boldogságot amit én , mert tudom hogy minden lánynak, legyen az hercegnő vagy egy teljesen hétköznapi a tömegből, meg van a maga párja aki csak rá vár az életben.

2 megjegyzés:

  1. Szia,
    nagyon jó lett... Komolyan megérte rá várni. Sajnálom, hogy nem lesz új történet, de megértem az érzéseidet. Én most leszek végzős(gimi) és egyrészt marhára félek az érettségitől másrészt meg megértem hogy miért nincs időd írni, engem is lefáraszt ez az egész... Nem hogy akkor téged...Azért örülök, hogy ezt a fejezetet megkaptuk, nagyon jó lett. Nekem nagyon tetszik... Nagyon tetszik ahogy írsz...:)
    Novellát esetleg nem írnál suli idő alatt...Az azért mégsem olyan megterhelő és az érzéseket is ki lehet írni ha valami gond van...
    Még egyszer jó lett...
    1x1

    VálaszTörlés
  2. Szia
    Nagyon örülök neki hogy tetszik:)
    Most fogsz majd érettségizni, hű az jó lesz, de nem kell tőle félni, én is iszonyatosan megvoltam rémülve aztán meg ment mint a karikacsapás, egyszerűen nem szabad ráparázni. Egyébként is a főiskolai vizsgák százszor rosszabbak legalábbis, itt ahova én járok, több tétel rengeteg keresztkérdés a tanároktól és ugyanúgy szóbeli írásbeli vizsga van nagyon sok mindenből. És ha ez nem lenne elég, nagyon kevés ZH van a tantárgyakból, ha elsőre nem írsz jót, maradt a pót, amin ha meggebedsz se fogsz átmenni mert a tanárok úgy vannak vele, hülye volt tanulni elsőre, akkor jó leszel majd jövőre. És sajnos ez a tendencia megy nagyon sok helyen:)
    De tényleg nem akartam elvenni a kedvedet semmitől csak tud, hogy az érettségi ha majd vissza nézel rá napok, hónapok távlatából akkor nem is tűnik majd olyan nehéznek.
    A folytatás ha lesz, akkor nyáron de nem biztos mert ha bejönnek a számításaim akkor nyári gyakorlaton leszek és épp a diploma munkámat fogom írni úgyhogy nem ígérek semmit , most mindennek előtt a sulit akarom befejezni.
    Novellák nem tom év közben is annyi beadandó van , mert néhány tanárnak az a heppje hogy úgy tudunk a legkönnyebben diplomamunkát írni ha most jól megszívatnak 30 oldalas beadandókkal. Jó mondjuk ezt még meg is tudom érteni de nagyon megterhelő ha egyszerre több tantárgyból megkérnek adjál be egyszerre ezt meg ezt.

    Szóval semmit nem ígérek , mert senkit nem akarok félrevezetni se fölöslegesen várakoztatni.

    A kritikádnak meg nagyon örültem.

    Noriko

    VálaszTörlés