2010. szeptember 5., vasárnap

Kérdés:)




Nos megjöttem kényszerű korházi szabadságomból, és mint látjátok vége lett a történetnek, vagyis azért remélem hogy a többségnek feltűnt. A folytatást őszintén szólva terveztem, de még annyira nem állt össze a dolog a fejemben, mint ez a mostani történet, másrészt jön a főiskola és ilyenkor mindig el vagyok havazva mindennel.


Ennek ellenére is felteszem a kérdést ki szeretne folytatást?


Ami a folytatást illeti az főként Krisztián Vettel szállal folytatódna, de némileg bepillantást nyerhetnétek Fer és Bella házasságába is.


Szóval ha valaki a folytatásra voksol az írjon legalább egy igent a kritikaként,ha pedig nem akartok akkor automatikusan egy nemet, ebből a két szóból én mindent érteni fogok.

7 megjegyzés:

  1. Várjuk a folytatást...:D
    Egy állandó olvasó

    VálaszTörlés
  2. Én nagyon várom a folytatást...:D
    Krisztián Vettel... érdekesen hangzik...:P
    Pusza: szabus

    VálaszTörlés
  3. Szerintem legyen folytatás:)
    puszi(KL)
    (:Eszter:)

    VálaszTörlés
  4. Szija!
    Nekem eddig is nagyon tetszett a ficed, úgyhogy nem kérdéses, hogy igen!
    Bár sajnálom egy picit, hogy nem Bellaánnés Fernandon lesz majd a hangsúly, de Krisztiánra is nagyon kíváncsi vagyok!
    Sok sikert!
    Puszi, Kathy

    VálaszTörlés
  5. Szia!

    várom a folytatást.

    Kriszti

    VálaszTörlés
  6. Szia! :)

    Én is a folytatásra szavaznék! :) Nagyon tetszett az egész történet, úgy, ahogy volt! :) Annyit még lehetne kérni, hogy esetleg egy olyan részt írnál, amiben leírod, milyen lett Bella kapcsolata a családjával? Hogy mit szóltak Ailen tetteihez? Egyáltalán nem is keresték Bellát, belenyugodtak az eltűnésébe? Nekem ez egy picit hiányzik, bevallom. :)

    Puszi,
    Noncsi

    VálaszTörlés
  7. Sziasztok

    Nos lesz folytatás már hozzá is kezdtem de nem tudom , hogy lesz a feltöltögetés mert kemény hetek várnak még rám a suli miatt.

    Noncsi érdekes a kérdésed, én erre nem gondoltam, de beletehetem valamelyik részbe.

    VálaszTörlés