2010. július 15., csütörtök

39.fejezet

39. fejezet

Fernando szemszöge


- Mit keres ő itt? – döbbenete, és a csodálkozása engem is kíváncsivá tett, így én is hátra fordultam, hogy jobban megnézem Ben áldozatát.


- Bella? - akaratlanul is kibukott belőlem a kérdés. Hihetetlen én itt töröm magam éjnappallá téve, erre ő meg itt terem a semmiből, mintha mi se történt volna. Még csak felém se néz, komolyan mintha itt se lennék.


- Te Fer, ez nem a te barátnőd? – Ben körülbelül olyan bambán tette fel a kérdést, mint ahogy most érzem magam.


- De igen, és elhiheted, hogy engem is nagyon érdekel hol töltötte eddig az idejét. – fujtatva indultam el barátnőm felé, de nem elég gyorsan, ugyanis valaki még nálam is dühösebb és volt Bellára.

- Ailen elmondanád, hogy miért lopod itt a napot? Tudtommal a fényképeidért fizetünk és nem azért, hogy itt lebzselj! – rosszul hallottam vagy csak a fülem búg, de mintha ez a fickó Ailennek hívta volna Bellát?

- Nincs verseny, és még csak időmérő sincs, ilyenkor nincs mit fényképezni. – ahogy elnéztem ezt a nőt apró részleteket fedeztem fel és rá kellett jönnöm ő tényleg nem az én Bellám. A hanghordózása ahogy beszéli az angolt teljesen más mint Belláé, ráadásul neki teljesen más a kisugárzása is. Nem tudom ki a fene ez a nő, de biztos hogy nem Bella.

- Még hogy nincs mit fényképezni?! – hőbörgőt látványosan főnöke - Nincs munkád? Hát akkor adok én neked, menj és fényképezd le az összes pilótát, ameddig nem vagy vele kész a szemem elé ne merj kerülni. – a főnöke majd idegbajt kapott, de amikor észrevette magát gyorsan távozott.

- Segfej. – na már csak ezért a megszólalásért se tudtam Bellaként elképzelni. Ő soha nem nevezne így senkit.

- Na mi lesz? Nem mész oda hozzá. – ért be Ben.

- Ő nem Bella. – tájékoztattam kedves csapattársamat.

- Pedig kísérteties a hasonlóság, komolyan mint két tojás. Tényleg egyáltalán honnan tudod hogy nem ő az? – Ben keresztbetett kézzel vizslatta Bella hasonmását.

- A részeltekben bújik meg az ördög. – kezdtem el részletekbe menően magyarázkodni - A beszéde stílusa, az öltözéke nem olyan, mint Belláé. Másrészt Bella füle nincs kifúrva ennek a nőnek meg igen, és ha ez nem lenne elég, itt állunk előtte több mint öt perce és még csak észre se vett, mintha soha életében nem is látott volna.

- Hogy te miket észre nem veszel. – hüledezik Ben tátott szájjal. Pedig nem olyan nagy dolog ha valaki ismeri a barátnőjét akkor ezer hasonmás közül is megismeri. – Akkor most nem is mész oda hozzá? Csak mert ha nem, akkor én tettek mezejére lépek. – nem tudom, de valamiért egy belső hang azt mondta, hogy ez a nő elvezet Bellához, elvégre csak van valamilyen oka, hogy ennyire hasonlítanak.

- De, oda megyek, bocs de ez a nő most nekem kell. – Ben lemondó sóhaját már nem is hallottam, csak az előttem álló nőre összpontosítottam.

Bella szemszöge

Nem tagadom levoltam törve mint a bili füle. Ennél azért valamivel több sikert vártam volna el a testem leleplezésétől. Nem mintha nem lettem volna megelégedve saját testemmel, csak félembernek éreztem magam.

- Hé kislány, ne légy így letörve. Nem dőlt össze a világ. – bújt oda hozzám az ágyban Ryan. Az ilyen kis pizsama partik már megszokottak voltak kettőnk közt(, az eltelt egy hónapban). Ryan viccesen még azt is mondta, hogy ő az én indián álomfogóm, aki elriasztja a rémálmaimat.

- Ja a tied nem is, csak az enyém. Még mindig nem tudok semmit magamról. – vállgödrébe fektettem a fejemet, mire ő azonnal szorosan átölelt.

- Eszedbe fog jutni minden, ebben biztos vagyok. – simogatta meg buksimat - Mi pedig Kevinnel segíteni fogunk neked mindenben. – ők ketten az új családom, és náluk jobb és szerető emberekbe keresve se találhattam volna.

7 megjegyzés:

  1. Naaaaaaaaa!
    Miért lett ilyen hamar vége?
    De várom már, hogy mi fog történni még itt?
    Mikor jutnak eszébe a dolgok Bellának?
    Ailen elmondja nekik, hogy mi történt???????(az igazságot)????????
    Jajj annnyira várom az új fejit, kérlek siess!!!!
    Puszika

    VálaszTörlés
  2. Hát egyet elárulhatok Ailen biztos nem fog elmondani semmit, azért nem hülye, nem akar ő se börtönbe kerülni.

    VálaszTörlés
  3. Én sem arra gondoltam hanem arrra hogy tesók!!!!!
    Puszika

    VálaszTörlés
  4. Van egy olyan sejtésem, hogy Ailen, ha rájön, hogy milyen fontos is Nandonak Bella csak be akar majd kavarni....vagy túl pesszimista vagyok? Annyira nem rajongok, az emlékezetvesztéses történetekért, de meglátjuk, hogy te mit fogsz kihozni belőle=) Hú de megnyugodnék, ha Ryan barátnője becsengetne...=) Én még nem mondtam le Ailenről...elképzelhető,hogy Ben rendberakja...Addig is próbálok mentségeket kerálni számára...=)
    "Bocs,de ez a nő most nekem kell..." Tetszett, mint ahogyan az egész fejezet=)

    VálaszTörlés
  5. Örülök hogy tetszett ez a rész is:), hát most ez van, csattanót tervezek és nagyot ahhoz pedig elengedhetetlen az emlékezetkiesés:(
    Egyes megérzéseid pedig nagyon jók. Jól tudsz kombinálni.
    És Ryanek nincs barátnője, ezt itt leszögezem.
    Egyébként már azon is elgondolkoztam , hogy trilógiát írok(1 FER.2.KRisztián 3.BEN) mert valószínűnek tartom, hogy lesz egy Krisztiános sorozatom is már ha lesz rá kereslet:)

    VálaszTörlés
  6. Ó akkor jó mert mostanában nagy Nora Roberts fan lettem és az egyk regénysorozata ihlehetet adott a Krisztiános folytatáshoz.
    Egyébként Nora Robertsnek is van egy rövidke könyve már ha lehet annak nevezni mert tényleg nagyon rövid ami a forma-1-el foglalkozik. Én olvastam de inkább a romantika felé húzz, de még így is érdekes mert az olvasó átélheti a versenyek izgalmát , ami a 80-90 évekre jellemző volt, mert akkor írta a könyvet.
    Ha érdekel és elakarod olvasni akkor a Jégvirág könyvén belül : A száguldó cirkuszt keresd.

    VálaszTörlés