2010. június 5., szombat

15.fejezet



15.fejezet


Bella szemszöge


Még egy ilyen beképzelt, önletelt, felfuvalkodott alakkal nem találkoztam, dühöngtem magamban. Mert persze csak őt lehet szeretni, senki mást?! Nem tudom mit képzel magáról, hogy talán ő a világ közepe, mert ha igen, én elég gyorsan lerángatom a magas lóról. Nekem senki, ismétlem senki, nem fogja megmondani, hogy kilegyen a kedvenc pilótám. Hu de kihúzta nálam most a gyufát, még hogy ő a jobb? Fényév távolságra van az apám teljesítményétől, sőt még annál is messzebb. Ő még a kisujjáig sem ér fel tehetségileg. De majd adok én neki rajongót, olyat, hogy egy életre megemlegeti. Nem bírjuk a magányt, dicsfényt akarunk, és nyavalygunk a korházi körülmények miatt? Elégedetlenkedünk? Jól van Fernando, most majd megtanulod milyen az, ha én dühös vagyok valakire, mert ez a beszólásodat biztos nem felejtem el egy ideig.

- Betti! - rontottam be irodájába. Szegény akkorát ugrott a székében, hogy majdnem lefejelte az előtte lévő monitort.


- Bella a frászt hoztad rám. – romfolt le mérgesen.


- Jó bocsi, de van egy nagyon sürgős elintézni valód. Ez most tényleg nem tűr halasztást. – na most megkapja pökhendi úr ami neki jár. Kár hogy nem fogom látni az arcát, amikor közlik vele.

- És mi lenne az?


- A 314- as szóba lakosát azonnal költöztesd át a 405-es be. – az ördögi mosoly most teljesesedett ki az arcomon. Meglátjuk Fernando meddig bírja a strapát.

- De, de – Betti csak összevissza dadogott.


- Nincs semmi de. Ez az orvosi előírásom, veheted parancsnak is, amit köteles vagy megtenni. A 314 –as szoba lakosa az imént panaszkodott, hogy egyedül érzi magát. Ezért kötelességemnek érzem, hogy adjak neki társaságot. Hiszen én szívemen viselem minden egyes páciens óhaját. – de még mennyire, hogy szívemen viselem.

- Na de …- akart volna közbe szólni Betti.

- Nincs semmi de. Egyszerűen csak teljesítsd a rád szabott feladatot. – most megtudjuk milyen fából faragtak Fernando. Garantálom, hogy fél nap múlva a lábamnál fogsz könyörögni a bocsánatomért.

Fernando szemszöge


DRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRUUUUUUUUUU.


Mi az Isten ez a hang, mintha fúrótornyot építettek volna a szobámba. Amint kinyitottam a szemem a délutáni alvásból azt hittem rosszul látok.


- Ez meg mi? – néztem körbe az idegen szobában. A szoba térfogata sokkal kisebb volt az előzőnél, de a legnagyobb baj nem is ezzel volt, hanem azzal, hogy nem voltam egyedül.

- Na nem, ez most csak valami vicc. – azonnal megnyomtam a nővérhívó gombot, mire rohanva érkezett meg az egyik alkalmazott.

- Meg magyarázná, hogy mit jelent ez? – mutattam a mellettem békésen alvó úriemberre.

- A szobatársa. – olyan halkan ejtette ki a szót, hogy hegyezni kellett a füleimet, ha egyáltalán hallani akartam valamit.

- Hogy mi?! – szabályosan kiakadtam. – Ez biztos csak valami félreértés lesz. – nyugtatgattam magam.

- Nem. A doktor nő előírása volt a szobaváltás. – majd szétvetett a düh a hírre. Nem tudom, hogy képzelte, de ezt nem teheti meg velem.

- Most azonnal vissza akarom kapni a régi szobámat. – jelentetem ki dühösen.

- Sajnálom, de nem tehetem. – a nő már szabályosan remeget.

- Mi az hogy nem? – most már szabályosan őrjöngtem, de még ez is kevés volt ahhoz, hogy a fúrótorony felébredjen.

- Sajnálom ez a doktor nő utasítása. – a nő mondat végére sírva rohant ki, mire én csak egy nagyot csaptam a takarómba.

2 megjegyzés:

  1. Érdekes, hogy így haragszik Bella...Szerintem ok nélkül vállalja fel az igazságosztó szerepét...=)
    Tetszett ez a fejezet is=)
    Puszi: Ingrid

    VálaszTörlés
  2. Na jó, de azért őt is meg lehet érteni, ha te édesapádat szólnák le (még akaratlanul is) te nem lennél kiakadva? Másrészt már így se volt jó kedve, mert egész este egy kényelmetlen fotelen kellett aludnia, erre csak rátett egy lapáttal Fernando és a beszólása. (harmadrész meg osztályvezető így nyugodtan basáskodhat)

    VálaszTörlés