2010. június 19., szombat

24. fejezet

24.fejezet

Bella szemszöge

- Hádész, hagyd békén Petit!- ordítok ki neki. Nem szeretem amikor ilyen, a postások utálnak ide jönni, mert előre rettegnek Hádésztól. – Hádész azonnal gyere ide! – Hádész néhány másodperccel később előkerült – Pajti miért kell minden alkalommal rád szólnom ha jön a postás? – ő csak bűnbánóan rázogatja a fejét, majd a kezembe ejti az aznapi újságot. – Nem szeretem…- elállt a szavam arra amit az újságban láttam. – Úristen ne! Nem ez nem lehet igaz.

Az újság címlapján egy olyan szalagcím köszöntőt, amit soha nem gondoltam volna, hogy megélek.

SEMMI SEM TART ÖRÖKKÉ. A VOLT FORMULA-1-ES PILÓTA ELVÁLIK 25 ÉV HÁZASSÁG UTÁN.

Az én szüleim virítottak a címlapon, de nem egymást átölelve, ahogy megszoktam, hanem kellő távolságra állva egymástól. A szöveg írója ráadásul éles cikcakkot vágott kettőjük közé a képre, hogy még feltűnőbb és látványosabb legyen az egész cikk.
Gyorsan belekezdtem a cikk olvasásába, de ettől sem lettem nyugodtabb a végén már úgy éreztem, hogy leesek a székről amin ülök, annyira ideges és kétségbeesett lettem.

A cikk írója ezt írta idézem:

A házaspár már hosszú ideje gondokkal küszködik, ezt a rokonok és a hozzátartozok is megerősítették, ennek ellenére valami miatt kitartottak egymás mellett. A hangsúly viszont a múlt időn van, ugyanis a pár úgy gondolta, hogy 25 év házasságot semmibe véve elválnak egymástól. A válókeresetet már be is adták a megfelelő hatósági személyeknek, így már mindenki számára nyilvánvalóvá vált, hogy a pár végleg megszakítja egymással a kapcsolatot.


Itt még reménykedtem, hogy kacsa az egész. Az én szüleim nem válhatnak el egymástól, olyan nincs! Hiszen 25 évig éltek együtt, ez nem olyan kis idő, amit válással csak úgy ellehet intézni. Egyáltalán a többiek mit csináltak, hogy eddig fajult ez az egész helyzet? Miért nem segítettek nekik?

Az okok a válásra nem egyértelműek, de sokan egy hat évvel ezelőtti tragikus balesetre emlékeznek vissza, ami kiváltó ok lehetet.

Mi? Mit hadovál ez itt össze vissza? A szüleim csak ez miatt nem vesztek volna össze? A testvérem felépült abból a betegségéből, tudom hiszen láttam. Három évvel ezelőtt Pestre kellett mennem egy konferenciára, de előtte még meg kellett vennem a megfelelő ruhát, így gyorsan beugrottam egy áruházba, azt már nem tudom melyikbe, de nem is ez volt a lényeg, hanem az hogy ott találkoztam össze a képmásommal. Ailen éppen az egyik mozgólépcsőn jött le, míg én a vele párhuzamoson mentem fel. Hála istenek nem nézett rám, végig a butikokat nézte, így én is meg tudtam nézni, hogy milyen a mostani állapota. Első ránézésre minden rendben volt, nem láttam rajta semmilyen maradandó károsodást, amit jó jelnek vettem. Másrészt, ha valami komolyabb baja lett volna még mindig, a szüleink biztos nem engedték volna el vásárolgatni egy másik országba, ebben száz százalékig biztos vagyok.

Egyes személyek szerint, akik nevüket nem szeretnék felfedni, azt mondták, hogy az ikerlányok közül a fiatalabbik vesztette aznap majdnem életét, míg a másik lány, az idősebbik a baleset napján hirtelen nyomtalanul eltűnt. A forrásaink szerint a fiatalabbik lány azóta felépült és fotóriporterként tevékenykedik egy híres finn sportlapnál, míg a másik idősebbik ikerlányról azóta se lehet tudni semmit.

Fotóriporter lett belőle. Ezen csak mosolyogni tudok. Ailen mindig is imádott fényképezni, ez volt a nagy szerelme. Örülök neki, hogy sikerült valóra váltani az álmait.

Értesüléseink szerint az idősebbik lány elvesztése vezetett ahhoz, hogy a házaspár között kibékíthetetlen ellentét jöjjön létre. Ugyanis a férj (Kimi Matias Räikkönen) az utóbbi időben a feleségét (Gabriella Räikkönen) kezdte el vádolni idősebbik gyermekük eltűnése miatt.

Ez most valami vicc akar lenni? Nem, ez biztos, hogy nem igaz. Ismételgettem magamban megállás nélkül ezt az egy mondatot. A szüleim nem veszhettek össze miattam! Nem ezt nem tehetik meg velem. Én azért jöttem el direkt otthonról, hogy nekik jobb életük legyen, nem azért, hogy 25 év házasság után csak úgy elváljanak, ráadásul miattam.


A cikk vége már nem is érdekelt, most azonnal tennem kell valamit, pattantam fel kanapémról. Nem engedem, hogy az a két személy, akit a világon a legjobban szeretek, és akit még az Isten is egymásnak teremtett, elváljon egy ilyen kis apróság miatt.

2 megjegyzés:

  1. =)
    Szép húzás. Fernando összerakja vajon vagy majd később derül ki?
    Az én kutyám is utálja a postást=)
    Apróság...Háááát én nem igazán mondanám annak. Hajrá Bella! Hajrá Noriko!
    =>=> Becsülöm is=) (Mármint, azt hogy nem kezdesz el "hisztizmi")

    VálaszTörlés
  2. Hisztizni?! Ez aranyos, ezen jót nevettem:) Nem vagyok hisztis, azért 20 évesen már nem nyavalyog az ember ilyenekért.(amikor a fizika tanárom a fősulin a vizsgán minden egyes szavamba belevágott, na akkor hisztiztem, és meg mondtam neki, hogy szeretném befejezni a mondatot ha lehet. Nézett egy nagyot, de utána meg se mukkant, végül mosolyogva megkérdezte hogy megelégszek-e a 4-sel. Ezután a hátam mögött lévő fiuk meg kint a barátom is a hasát fogta a nevetéstől, hogy bemertem szólni a tanárnak. Na ilyen ha én hisztizek:)

    Hádész nem utálja a postásokat pont ez a baj, szeret velük játszani, csak ezt egy ekkora kutyánál már életveszélyes.

    Bella meg a sarkára fog állni, és újra összeboronálja az egész családot.

    VálaszTörlés